vladsimonamaria
Despre Candidat
Locație
Educaţie
Experiență de muncă
Gestionarea documentelor contabile intrari/iesiri, registre contabile. Gestiune furnizori, plati, operat extrase cont. Gestiune trezorerie. Utilizare SPV. SEAP Pregatirea rapoartelor financiare. Analiza si interpretarea datelor financiare. Evidenta in respectarea standardelor contabile si a politicilor interne. Competente in ofertare, realizare statistici, intocmire documente diverse Competente de comunicare cu organele abilitate, pentru rezolvarea diferitelor situatii aparute. Competente de operare a Microsoft Office (Excel, Word, Acces, PowerPoint, etc) Detin semnatura electronica autorizata pentru depunerea de formulare/ declaratii la organele statului. COMUNICARE EFICIENTA : pot comunica corect, bine si armonios. REZOLVARE CONFLICTE: abilitati de a gestiona situatii dificile. MANAGEMENTUL RELATIILOR: consider ca detin abilitatea de a mentine relatii sanatoase, de a le gestiona intr-un mod constructiv. Gestionez in cadul firmei, relatiile cu clientii, precum si cu colaboratorii. Auto-Control: Am reusit de-a lungul timpului sa imi pastrez stapanirea de sine!