Ana-Valentina Gociu
About Candidate
Location
Education
Facultatea de Farmacie - Licenta si Masterat integrat Rezidentiat - Industrie farmaceutica si cosmetica.
contracte de muncă, acte adiționale, calculul salariilor și indemnizațiilor, concedii, pensii, șomaj, aplicația Revisal, Codul Muncii.
formule și funcții de calcul, serii de date, referințe, grafice, baze de date (sortare, filtrare, formatare), lucrul cu foi de calcul, tabele pivot, VLOOKUP.
facturi, note de recepție, avize, bon de predare-transfer, bon de consum, fișă de magazie, chitanțe, dispoziție de plată și de încasare, ordin de deplasare, decont de cheltuieli, ordin de plată, extras de cont, registru de casă, bonuri fiscale, platforma de contabilitate primară Contapro.
calculul drepturilor salariale și a contribuțiilor aferente bugetului de stat; concedii, recuperarea indemnizațiilor din FNUASS și FAAMBP; declarația 112; software SAGA.
analiza necesarului de resurse umane, a pieței și competitorilor; fișa postului, conceperea si promovarea anunțului de recrutare; colectarea și screeningul CV-urilor și al scrisorilor de intenție, conceperea grilei de evaluare; instrumente AI; testarea psihologică; negocierea & oferta de angajare; inducția angajaților.
workshop REGES-ONLINE.
Work & Experience
Familiarizarea cu legislația și procedurile naționale și ale Uniunii Europene privind farmacovigilența. Studierea cursurilor realizate de Uppsala Monitoring Centre în domeniul farmacovigilenței. Acordarea suportului colegilor din departament pentru actualizarea prospectelor și coroborarea informațiilor pentru realizarea unui nou supliment alimentar.
Gestionarea corespondenței electronice a farmaciei; Supravegherea și îndrumarea asistenților de farmacie și a personalului administrativ; Soluționarea problemelor contabile (registru de casa, introducere și plată facturi, chitanțe, depuneri banca); Rezolvarea relațiilor conflictuale create de pacienți sau dintre asistenți; Eliberarea produselor medicamentoase compensate și OTC; Recepția produselor și organizarea lor conform planogramelor; Schimbarea prețurilor și a materialelor publicitare; Verificarea și decontarea rețetelor compensate eliberate în farmacie; Monitorizarea stocurilor și inventarierea; Consemnarea cererilor de produse necesare pacienților care nu se afla în stocul farmaciei pentru realizarea comenzilor la furnizori.
Utilizarea software-ului SAGA și a platformei REGES-online; Redactarea și gestionarea contractelor de muncă, actelor adiționale, concediilor, adeverintelor, popririlor și a altor documente legate de resurse umane; Colectarea, arhivarea și întreținerea dosarelor de personal (în format electronic și fizic); Depunerea declarațiilor 112 și 700; Colectarea documentatiei si intocmirea calculului salarial; Emiterea ocazională de facturi și chitanțe in SAGA.